Choć marketing bezpośredni został po części wyparty przez ten czysto Internetowy, wciąż cieszy się ogromnym zainteresowaniem – mimo, że jego formy trochę się zmieniły. Firmy zrezygnowały już z rozdawania ulotek, uznając je za mało efektywne i średnio lubiane przez ich ewentualnych odbiorców. Znacznie większą popularnością cieszą się obecnie gadżety reklamowe – długopisy, parasole, bidony czy koszulki z nadrukiem. To właśnie na tych ostatnich zamierzamy skupić się w naszym artykule. Jakie zalety płynąć mogą z postawienia na nie? Jak wybrać takie, z których będziemy zadowoleni zarówno my, jak i nasi odbiorcy?
Zalety postawienia na koszulki z nadrukiem do promocji naszej firmy
Koszulki z nadrukiem stanowią świetne rozwiązanie dla firm stawiających na marketing bezpośredni. Ich największą zaletą, a zarazem cechą odróżniającą je od innych jego form, jest to, że są lubiane przez odbiorców, którzy chętnie zabierają je do domu, a jeszcze chętniej – noszą na sobie, przy okazji reklamując naszą firmę i pozwalając jej trafiać do nowych odbiorców. Koszulki z nadrukiem nie są przy tym drogie – nowoczesne techniki pozwalające na ich tworzenie pozwalają zminimalizować koszta płynące z ich zakupu. Zwłaszcza, jeśli decydujemy się na większą ich ilość.
Koszulki z nadrukiem bardzo łatwo jest spersonalizować. W ich przypadku możemy nie tylko ustalić wzór, który na nie trafi, ale też ich główny (dominujący) kolor z bogatej ich palety. Możemy więc postawić na taki, który najbardziej kojarzy się z naszą firmą. Jeżeli z kolei chodzi o nasz własny wzór, ten może trafić nie tylko na plecy czy brzuch, a zatem w te najbardziej standardowe miejsca, ale i chociażby na rękawek czy kark. Choć te mniej typowe miejsca zwykle kosztują nieco więcej, z pewnością wyróżnią naszą koszulkę na tle innych i sprawią, że będzie ona jeszcze chętniej zakładana.
Olbrzymią zaletą koszulek z nadrukiem jest też fakt, że sami jesteśmy w stanie je zaprojektować. Większość sprzedających je firm udostępnia nam bowiem swój własny edytor, który nie tylko pozwala nam umiejscawiać nasz własny wzór w ich obrębie, ale też umożliwia nam podejrzenie, jak ostatecznie będzie on wyglądał w towarzystwie całej koszulki i jej koloru, na który ostatecznie się zdecydowaliśmy.
Zobacz koniecznie:
- nadruk na kubku http://efanshop.eu/product-category/akcesoria/kubki/
- szaliki kibicowskie http://efanshop.eu/product-category/ubrania/szaliki/
Na co zwracać uwagę przy wyborze tego typu koszulek?
Wybierając koszulki z nadrukiem, które będą stanowić część tak zwanej „żywej reklamy” naszej firmy, naturalnym jest, że chcemy postawić na produkt najwyższej jakości, z dobrze widocznym nadrukiem, ale też wygodnym w noszeniu materiałem. Taki, po który obdarowana nim osoba będzie sięgała z przyjemnością, a którego noszenia nie będzie się wstydzić. Zadbajmy więc o to, by umieścić na niej właściwy wzór – logo naszej firmy nie wystarczy. Koszulka musi być atrakcyjna i przedstawiać jakiś wzór, koniecznie związany z branżą, w jakiej obraca się nasza firma. Wszystko zależy tutaj od naszej kreatywności, przy czym najlepiej sprawdzają się wzory humorystyczne oraz takie, które imponują swoim wyglądem i przyciągają do siebie uwagę, nie tylko ze względu na kolorystykę;
- wybrać odpowiedni materiał – w akcji najlepiej sprawdzają się w pełni bawełniane koszulki z nadrukiem – nie zwracajmy jednak uwagę wyłącznie na to, ale i korelację z tego z metodą wykonywanego nadruku – zainteresujmy się tym tematem, a z pewnością dokonamy właściwego wyboru;
- zdecydować się na usługi solidnej firmy – na rynku działa na tyle dużo firm zajmujących się produkcją gadżetów reklamowych, że nie jest sztuką wybrać którąkolwiek z nich. Powinniśmy postawić na taką, co do której jakości będziemy przekonani – najlepiej tę z najlepszymi opiniami ze strony użytkowników;
- sięgnąć po próbkę – stawiając na koszulki z nadrukiem w większej ich ilości powinniśmy nabyć najpierw jedną, testową. Sprzedające je firmy często oferują darmowe próbki, które pozwolą nam zapoznać się z jakością produktu docelowego oraz z ostatecznym jego wyglądem; zawsze sięgamy po tę opcję.
- postawić na odpowiednie rozmiary – najbezpieczniejszą opcją będzie zakupienie koszulek z nadrukiem w wielkościach najbardziej standardowych (S, M oraz L). Jeżeli nasza firma swych usług czy produktów nie kieruje wyłącznie do kobiet, wybierajmy raczej koszulki męskie, które są bardziej uniwersalne. Wybierajmy też jak najbardziej praktyczne kolory – niejednokrotnie przeprowadzone badania udowodniły, że to te ciemne cieszą się największą popularnością.
Podsumowanie
Koszulki z nadrukiem stanowią niemal doskonały gadżet reklamowy dla każdej firmy. Nie tylko można je nabyć w atrakcyjnej cenie, ale same w sobie są gadżetami trwałymi, z których korzyści będziemy czerpać na długo po ich rozdaniu – zwłaszcza, że oferowana przez nie przestrzeń do zadruku jest dość rozległa i pozwala nam na umiejscowienie reklamy w sposób sprytny, ale i jasny oraz wyraźny. Jeżeli więc planujemy zainwestowanie w bezpośredni marketing, zastanówmy się właśnie nad koszulkami. Zwłaszcza, że są jednymi z tych gadżetów, które darzone są ogromną sympatią ze strony obdarowanych nimi osób.