Ekspozytory są niezbędnym wyposażeniem w punkcie sprzedaży. Oryginalna ekspozycja handlowa pozwala wyróżnić się spośród produktów wielu konkurentów, zwiększyć obecność marki w sklepie oraz zwiększyć liczbę półek zajmowanych przez markę. Ekspozytory handlowe zwiększają zapasy, sprawiają, że towary są bardziej przyciągające wzrok i bardziej atrakcyjne dla konsumentów. Dzięki temu takie urządzenia reklamowe w sklepach stymulują sprzedaż produktów, zwiększając sprzedaż danej marki.
Sklepy wyposażone w ekspozytory zyskują skuteczny nośnik reklamy
Wykorzystując wysokiej jakości materiały i zaawansowaną technologię produkuje ekspozytory do wyposażenia sklepów w różnych branżach. Uzupełnieniem nowoczesnych wnętrz centrów handlowych czy małych sklepów są ekspozytory, które pomagają wypromować markę lub produkt w miejscu sprzedaży.
Najskuteczniejszym sposobem na przyciągnięcie uwagi klientów jest sprytne wykorzystanie informacji w sklepie, dzięki którym klienci poznają zalety produktów. Różnorodność sprzętu do kampanii reklamowych jest bardzo szeroka, targi branżowe to najprostszy i najtańszy, ale jednocześnie bardzo skuteczny element reklamy bezpośredniej. Jak każde niestandardowe urządzenie reklamowe, ekspozytory tworzone są w oparciu o specyfikę kampanii reklamowej i charakterystykę produktu.
Najczęściej sklepy wyposażone są w gabloty i półki, które są głównymi elementami wystroju. Skuteczność reklamy w sklepie można zoptymalizować dzięki wykorzystaniu display’a do pozycjonowania marki. Ekspozycja marki przyciągnie większą uwagę konsumentów i pomoże w jak najkrótszym czasie znaleźć pożądane produkty. Oprócz spełniania swojego podstawowego celu, są również skutecznym nośnikiem reklamy. Nie bez powodu cechy wizytówek, takie jak mobilność i oszczędność dostępnej przestrzeni biznesowej. Ważne jest, aby sprzęt komercyjny odgrywał ważną rolę, to znaczy pozwalał kupującym szybko znaleźć interesujące ich produkty i nawiązać komunikację między produktami a konsumentami.
Wykorzystanie wyświetlaczy w wyposażeniu sklepów
Wysokiej jakości ekspozytory idealnie nadają się do ekspozycji elitarnych produktów: perfum, zegarków, telefonów komórkowych, alkoholi, papierosów itp. Bardzo wygodne jest wyeksponowanie kosmetyków na stanowisku testowym jako wizytówki, aby dać klientom możliwość przetestowania produktu.
Opracowane ekspozytory sprzedażowe mogą stanowić uzupełnienie regałów, szyldów półkowych oraz służyć do sprzedaży niemal każdego produktu promocyjnego. Produkowany przez producenta sprzęt handlowy spełnia wszystkie wymogi bezpieczeństwa i jest wykonany wyłącznie z wysokiej jakości materiałów. Każdy sklep ma wiszące ekspozycje, w tym obszar kasy.
Przypominają o przedmiotach i stymulują impulsywne zakupy. Ekspozytory te nadają się do sklepów specjalistycznych i supermarketów. Tak się składa, że są to modele podłogowe lub stawiane na blatach. Produkowane są w tym samym stylu, co inne projekty, zgodnie z parametrami konkretnego sklepu, a także w warunkach ograniczonej przestrzeni.
Stojak promocyjny z ekspozytorem
Stojaki ekspozycyjne przeznaczone są do ekspozycji produktów na wystawach, targach branżowych lub innych imprezach.
Stolik promocyjny z ekspozytorem pomoże:
- organizuj krótkoterminowe kampanie reklamowe.
- podnieść popularność marki.
- przedstaw nowe produkty potencjalnym nabywcom.
Inne zalety konstrukcji to łatwość użytkowania i konserwacji, stylowy design i łatwa ekspozycja towaru. Główną zaletą zastosowania gabloty jest możliwość ekspozycji wszelkiego rodzaju towarów na najmniejszej przestrzeni. Jednocześnie towary są starannie zawieszone, co jest wygodne dla kupujących do wyboru i zakupu. Rodzajów ekspozytorów jest wiele: różne rozmiary, półki, stojaki. Istnieją specjalne ekspozytory na kapelusze i okulary. Regały ekspozycyjne uniwersalne nadają się do ekspozycji towarów każdej wielkości: od najmniejszej do największej. Wygodny w użyciu przy ladzie, w strefie kasowej, w dowolnym miejscu w sklepie lub na półce.
Dzięki za wyświetlanie w sklepie:
- Zwiększysz swoją sprzedaż.
- Podzielisz się informacjami.
- Zmniejszysz koszty reklamy.
Witryny to nie tylko wyposażenie ekspozycji z logo marki, ale także miejsca na dodatkową ekspozycję towaru. Duzi producenci coraz częściej wykorzystują wyświetlacze ogólnego przeznaczenia, aby zwiększyć sprzedaż i zwiększyć lojalność wobec marki. Wyświetlacze można dostosowywać za pomocą unikalnych konfiguracji i unikalnych projektów. Materiały, z których wykonane są takie produkty, również mogą się różnić, w zależności od celów producenta. Do małych przedmiotów stosuje się małe, ale nie mniej funkcjonalne odpowiedniki dużych ekspozytorów handlowych. Są bardzo popularne w strefach kasowych i do umieszczania drobnych przedmiotów w sklepach.
W zależności od rodzaju budynku można je podzielić na następujące grupy:
- z hakiem (pojedynczym lub podwójnym).
- z półkami lub koszami.
- z kieszeniami.
- rozwinięty.
- łączyć.
Ekspozytory do wyposażenia sklepu najlepiej zamawiać od sprawdzonych producentów:
- Produkuj niestandardowe stojaki ekspozycyjne z drutu, plastiku, drewna, tektury.
- Projektanci dysponują unikalną bazą wiedzy i na podstawie wieloletniego doświadczenia rekomendują najlepsze rozwiązania techniczne.
- Chociaż ekspozytory sprzedają urządzenia, a nawet całe grupy produktów, koszt jednostkowy jest niewielki.
Produkty mogą być bardziej przyciągające wzrok i atrakcyjne dla potencjalnych nabywców za pomocą prezentacji sprzedażowych, które służą zwiększeniu sprzedaży i zwiększeniu zainteresowania konsumentów konkretnym produktem lub marką. Urządzenie przeznaczone jest do ekspozycji towarów we wszystkich rodzajach sklepów detalicznych (sklepy spożywcze, artykuły budowlane, telefony komórkowe, gazety i czasopisma).